Retur gratuit in 30 de zile
La Klio returul este foarte simplu!
Daca un produs cumparat nu te multumeste 100%, il poti returna gratuit, fara efort, in termen de 30 de zile de la momentul livrarii. Tot ce trebuie sa faci este sa completezi formularul de retur si noi vom trimite un curier direct la usa ta, care va prelua produsul sau produsele pe care doresti sa le returnezi.
Serviciul Retur gratuit in 30 de zile oferit de Klio vine in sprijinul clientilor si completeaza dreptul de retragere prevazut de O.U.G. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, prin care produsele se pot returna in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
In urma solicitarii de retur a unuia sau mai multor produse, poti opta pentru returnarea sumei de bani, schimbarea cu un alt produs sau returnarea contravalorii sub forma de voucher. In aceste cazuri, valoarea in bani returnata, produsul inlocuit sau returnarea contravalorii sub forma de voucher se refera strict la costul produselor, exclusiv taxele de expeditie aferente comenzii (chiar daca acestea nu sunt exprimate explicit, de ex. produsul a fost ofertat cu transport gratuit).
Plata transportului aferenta produsului returnat sau a produsului trimis pentru inlocuire cade in sarcina magazinului nostru daca produsul returnat nu depasesc 3 kg sau dimensiunea maxima pe oricare din laturi nu depaseste 40 cm. In cazul in care produsul returnat depaseste 3 kg, contravaloarea transportului se va retine din suma rambursata.
In cazul in care optezi pentru:
• Inlocuirea cu un alt produs – acesta va fi expediat in cel mai scurt timp posibil (de regula 1-2 zile), urmand sa fii contactat de catre serviciul nostru de Relatii cu Clientii pentru comunicarea statusului noii livrari.
• Rambursarea contravalorii produsului – aceasta va fi facuta in termen de 2-14 zile de la receptionarea produselor returnate. In cazul in care plata comenzii a fost facuta cu card online sau prin transfer bancar, rambursarea se va face in acelasi cont. Daca plata comenzii s-a facut ramburs (la curier), in formularul de retur trebuie sa mentionezi un cont bancar valid (IBAN) din Romania unde sa viram banii.
• Returnarea contravalorii sub forma de voucher – aceasta va fi facuta in termen de maxim 2 zile de la receptionarea coletului cu produsele returnate. Voucherul il poti folosi pentru comenzi viitoare din magazinul nostru si este valabil 24 de luni.
La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie.
Sunteti responsabili pentru orice scadere a valorii produselor daca, in urma examinarii lor pentru conformitate, proprietati si functionalitate, se constata ca aceasta depreciere a fost provocata de o manipulare inadecvata din partea dvs.
Nu se admit la retur:
- Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: produsele cosmetice si de igiena/ingrijire personala, aparate de masaj si de vibromasaj, produse de maternitate, consumabile sanitare, casti, aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, perii curatare faciale, pile electrice, termometre, periute de dinti, rezerve capete periute de dinti etc).
- Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate, produsele carora le lipsesc accesorii etc.
- Daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat;
- Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
- Consumabile desigilate (acumulatori, cartuse si tonere de imprimanta, filtre de rezerva, becuri etc);
- Imprimante/multifunctionale care au cartusele/tonerele desigilate, purificatoare de aer care au filtrele desigilate/utilizate, canile filtrante care au cartusul/cartusele desigilate/utilizate (in aceste cazuri se va opri contravaloarea consumabilelor);
- Licente software, jocuri sau programe informatice desigilate sau care au fost livrare in format electronic;
- Produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a caror furnizare a fost nevoie de plata in avans;
- Produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumparare sau daca produsele au licente OEM activate;
- Aparate electrocasnice care nu au fost curatate si igienizate;
In cazul în care produsul, ambalajul sau accesoriile prezinta deteriorari de orice natura (uzura, zgarieturi, socuri electrice, lovituri, pete etc.) si nu ne permite re-comercializarea lui ca si nou, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului ce trebuie restituita. Suma rezultata în urma evaluarii prejudiciilor va fi comunicata clientului.
Klio isi rezerva dreptul de a limita serviciul “Retur gratuit in 30 de zile” in cazul unor retururi repetate, indiferent de tipul produsului returnat. Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisa, apel sau prin posta electronica, atunci cand se constata un comportament incorect.
Se accepta un singur retur gratuit pentru acelasi produs (consumatorul poate solicita inlocuirea produsului de mai multe ori, insa doar primul transport de retur este suportat de Klio).
Procedeul de returnare a produselor
• Asigura-te ca produsul corespunde intocmai conditiilor de mai sus.
• Ambaleaza produsul corespunzator pentru ca acesta sa fie ferit de socuri ce pot aparea in timpul transportului.
• Completeaza formularul de retur si alege una dintre optiuni: inlocuirea produsului, rambursarea sumei platite sau voucher.
Dupa primirea solicitarii de retur, vom trimite un curier pentru preluarea produselor. Un membru al departamentului Relatii Clienti se va ocupa de solicitarea ta dupa receptionarea produselor returnate.
Produsele care ajung retur in forma necorespunzatoare datorata ambalarii defectuoase nu vor putea beneficia de garantia returnarii. Pentru conformitate, recomadam fotografierea si/sau filmarea produsului/produselor returnate inainte si dupa ambalarea acestora.
Daca produsul (produsele) nu respecta intocmai conditiile mentionate mai sus compania noastra isi rezerva dreptul de a nu accepta returul produselor.