Produsele comercializate de catre klio.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor (O.G. 21/1992, Legea 449/2003). Acestea sunt ambalate in ambalajele originale si provin direct de la producator sau din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Termenul de garantie, acolo unde se aplica, este specificat in pagina fiecarui produs in parte.

Solutionarea produselor trimise pentru garantie se face prin urmatoarele modalitati: repararea, inlocuirea sau stornarea produsului defect (in cazul in care produsul nu poate fi reparat sau inlocuit, contul clientului va fi creditat cu valoarea acestuia la momentul achizitiei).

Termenul de solutionare a garantiei difera in functie de produs, tipul defectiunii, producator/furnizor. Klio depune toate eforturile pentru solutionarea rapida a garantiei, in termen de maximum 15 zile calendaristice. In cazuri exceptionale, din motive care nu tin de magazinul nostru, acest termen poate fi prelungit pana la 30 de zile.

Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.

Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei este suportata de catre Klio.

Atentie! Produsele care sunt insotite de certificatul de garantie al producatorului in original nu se aduc in service-ul nostru, ci se predau numai retelelor de service autorizat ale producatorului. Pierderea certificatului de garantie atrage dupa sine si pierderea garantiei. In acest caz costul transportului tur-retur al produselor la/de la service este suportat de catre client.

Conditii de garantie

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum:

  • Lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau stricate etc.;
  • Etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate;
  • Produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.);
  • Produsele care au fost setate si instalate incorect;
  • Produsele in care au patruns lichide, metale sau alte substante;
  • Produsele care au fost supuse interventiei mecanice sau plastice, conectarii sau deconectarii anumitelor componente in timpul functionarii.

In cazul in care produsul trimis in garantie este unul functional si solicitarea nu este justificata, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse, precum si costul de diagnosticare, stabilit de unitatea de service dupa verificare.