Completeaza formularul de mai jos in oricare din urmatoarele situatii:

  1. Ai cumparat un produs de la KLIO in ultimele 30 de zile si doresti sa il returnezi;
  2. Produsul primit este defect, incomplet si vrei sa il inlocuiesti sau sa il returnezi;
  3. Produsul s-a defectat si se afla in perioada de garantie, doresti trimiterea in service pentru reparatie sau inlocuirea acestuia;
  4. Ai primit alt produs decat cel comandat si semnalezi inlocuirea acestuia.

Ce trebuie sa faci pentru ca procesul de retur sa decurga usor?

•    Asigura-te ca produsul corespunde intocmai conditiilor specificate in pagina Politica de retur
•    Ambaleaza produsul corespunzator pentru ca acesta sa fie ferit de socuri si intemperii ce pot aparea in timpul transportului (protejeaza ambalajul original al produsului in folie impermeabila, cutie carton, sac menajer etc).
•    Completeaza formularul de retur de mai jos si alege una dintre optiuni: inlocuirea produsului, rambursarea sumei platite sau voucher.

Formular returnare produs

Dupa primirea solicitarii de retur, vom trimite un curier pentru preluarea produselor sau instructiuni pentru predare personala in Easybox. Un membru al departamentului Relatii Clienti se va ocupa de solicitarea ta dupa receptionarea produselor returnate.

Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul.

Produsele care ajung retur in forma necorespunzatoare datorata ambalarii defectuoase nu vor putea beneficia de garantia returnarii.

Produsele returnate trebuie sa ajunga in starea in care au fost primite. Daca starea produselor nu respecta intocmai conditiile mentionate in pagina Politica de retur compania noastra isi rezerva dreptul de a nu accepta returul produselor.